Montag, 14. November 2011

GUAD&FESCH Album 2011




















Kommentare:

  1. der link is futsch, aber ich brauch unbedingt!! bitte nochmal hochladen!

    AntwortenLöschen
  2. bitte numal hochlon . hos heid in da zeidung glesa das des dada umasinst gibt. sauwane sach sag i da blos.

    AntwortenLöschen
  3. zefix der link gähd neda! bitte lods nummoi affe, des zeig fetzt sauwa!

    AntwortenLöschen
  4. nochmla hochladen bitte bbou bester mann!

    AntwortenLöschen
  5. Thx, Download passt, läuft schon im Player *g*

    Greetz Steffen

    AntwortenLöschen
  6. mit wos firam player kintsn es des o hearn ?

    AntwortenLöschen
  7. sau gut vielen Dank!!!!!!
    weiter so...

    AntwortenLöschen
  8. Guter Flow!
    Bin kein Bayer aber hör mir der guten Beats und Reime wegen trotzdem gern deine Musik an!

    AntwortenLöschen
  9. wir griag i den remix vo boumaoumnd ? der warad besssa ^^

    AntwortenLöschen
  10. oida is des geil! Magst weida!

    AntwortenLöschen
  11. sau geil oida hiphop is ja sunnst ned so mei sach aber dei zeig is vom feinstn ;) weida so
    bist a guada

    AntwortenLöschen
  12. berige sach d-lowd haud sauber hi

    AntwortenLöschen
  13. Hi BBou,

    Gruss aus NRW. Habe von Dir gehört, als ich zum letzten Mal in München war...

    Ich arbeite als Journalist bei der Deutschen Welle in Bonn - wir würden gern ein Profil von Dir machen, für unsere Kultursendung "Pulse".

    Vielleicht in Verbindung mit Deinem Konzert in Amberg nächsten Freitag? Hättest Du Zeit vor dem Konzert 10 Minuten mit mir zu quatschen?

    Bitte Rückmeldung an andre.leslie@gmail.com

    Gruß,
    André Leslie

    AntwortenLöschen
  14. oiso des is einfach suppa genial...
    des ano umasunst...
    des mocht da koana noche... do woas ma um wos das da ged... nix komerz und so hoid oafach des rappen wos sach is...

    moch weida so du boarischa bou...

    hey wia was wennst in diafstn woid noch passau kimmst und a moi a saubas event af dfias stellt...

    wennst bock host af a resonanz dann konst ma eh schreim vaiosepp@gmx.de

    moch nua weida so perfekt

    AntwortenLöschen